  • Data: 2005-12-24 09:21:32
    Temat: zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Podpisalem niedawno umowe z Era, korzystam z 2 letniego aparatu, ktory
    jest w 100% sprawny (posiadam jeszcze karte + z ktorej to testowalem
    jakosc dzwieku, dzwoniac do roznych osob).

    Dzwoniac z karty + mam jakosc dzwieku do ktorej nie mam zadnych
    zastrzezen lecz, gdy dzwonie z domu z tego telefonu przy uzyciu kary Ery
    mam fatalna jakosc, slysze ciagly szum, jest jakies echo i ogolnie cicho
    wszystko slychac
    (mnie i osobe dzwoniaca tak, ze za kazdym razem gdy ktos do mnie dzwoni,
    zwraca mi uwage na to, ze mnie slabo slychac i przez to musze
    niejednokrotnie powtarzac to co mowilem)

    karte Ery testowalem w centrum Bialegostoku (choc sam w nim mieszkam na
    duzym osiedlu w miescie, gdzie zasieg mam na maxa, niekiedy bez 1
    kreski). Dzwoniac z centrum nie zauwazylem zadnych ze dzwiek jest
    nizszej jakosci, mozna powiedziec ze tak samo jak w + no ale w domu
    przebywam najwiecej czasu i najczesciej korzystam z telefonu.

    Przejzalem na szybkiego ustawe o PT ale niestety nie dostrzeglem
    jednoznacznych przepisow dla mojej sytuacji, czyli o jakosci swiadczenia
    uslug, choc sa wzmianki o jakosci, ze operator udostepnia mi jakies tam
    informacje o tejze jakosci ...

    Teraz mam problem bo nie wiem co robic, od razu mowie, ze nie chce
    zrywac umowy z tego powodu i placic tysiac zl kary. Chce by era
    zalatwila ta sprawe z jakoscia dzwieku, choc dzwonilem do nich to
    wciskali mi kit, ze mam zepsuty telefon !

    co robic ??

    gregor