  • Data: 2003-10-27 12:50:19
    Temat: zapłacony a nie odebrany towar
    Od: " sylwek" <k...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich
    kotrahent 4 lata temu nabył od mojej firmy towar - konretnie są to zabytkowe
    parowozy, na krórych kupno dostał pozwolenie od konserwatora zabytków, w
    umówionym czasie zapłacił za nie cenę nabycia. niestety, nie odebrał ich do
    tej pory.
    mój problem polega na tym jak od firmy wyegzekwować odebranie towaru. w tej
    chwili zakład na terenie kttórego stoją te lokomotywy, jest liwidowany
    fizyczniei one po prostu przeszkadzają. poza tym nie chcę brać
    odpowiedzialności za ew. uszkodzenie, zdekompletowanie gdyby gościu upomniał
    sie o nie za powiedzmy 10 lat. nadmienie że te lokomotywy miały być
    przekazane przez nabywcę do muzeum (nabywca występował jako ofiarodawca
    eksponatu, niestety w międzyczasie muzeum zostąło zlikwidowane z braku
    funduszy na jego utrzymanie)

    z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    Sylwek