  • Data: 2004-03-10 21:17:05
    Temat: zapłacono za tłumaczenie - kto ma prawa autorskie?
    Od: "anna_jorach" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    pracowałam w zespole przy tłumaczeniach - niestety bez umowy :(
    za tłumaczenia dostałam wynagrodzenie - czy jest to równoznaczne z przekazaniem
    praw autorskich do tłumaczeń? czy jeśli - bez porozumienia ze mną nastąpią np.
    wznowienia książek - czy mam prawo interweniować? czy moje prawa przepadły wraz
    z otrzymaniem zapłaty?

    dziekuję