eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakupy przez internet - zwrot zaliczki › zakupy przez internet - zwrot zaliczki
  • Data: 2008-05-08 13:09:54
    Temat: zakupy przez internet - zwrot zaliczki
    Od: "MP" <q...@q...qw> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie nietypowej dla mnie sytuacji dot. sprzedaży przez
    internet, mianowicie:
    1. Klient zamówił produkt przez internet.
    2. Produkt jest niestandardowy, więc sprzedawca zarządał zaliczki, i
    zamawiający ją wpłacił.
    W regulaminie sklepu jest punkt, który mówi, że towar na specjalne
    zamówienie nie podlega zwrotowi (czy jest to zgodnie z prawem?)
    3. Klient rozmyślił się i nie chce odebrać towaru (miał być odbiór w
    siedzibie sprzedawcy) i żąda zwrotu zaliczki powołując się na Ustawę o
    ochroinie niektórych praw konsumentów...., a dokładniej na możliwość zwrotu
    towaru w ciągu 10 dni.

    I teraz istota sprawy: Czy sklep ma obowiązek zwrócić zaliczkę kupującemu.
    (kupujący nie zapłacił reszty należności i nie odebrał towaru- domaga się
    przelewu zaliczki)

    Pozdrawiam,
    MP


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1