  • 1. Data: 2006-01-30 06:33:09
    Temat: zakup telefonu.. i maly problem
    Od: "sarbin" <s...@p...onet.pl>

    sprawa wyglada tak:
    kupilem telefon, gosciu mi go dowiozl, spisana odrecznie umowa gosciu
    napisal cos w stylu: ja xxx leg. dowodoem tym i tym sprzedaje telefon ten i
    ten dnia tego i tego
    na drugi dzien zaczely sie dziac dziwne rzeczy z wyswietlaczem, chwilami
    zaczal sie robic jasny ;/

    co zrobic z tym gosciem?

    mam do niego 90 km i nie usmiecha mi sie jechac taki kawal..

    telefon ma gwarancje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-30 06:43:52
    Temat: Re: zakup telefonu.. i maly problem
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > co zrobic z tym gosciem?

    może najpierw do niego zadzwoń i zapytaj.
    grzesiex

  • 3. Data: 2006-01-30 08:26:25
    Od: "sarbin" <s...@p...onet.pl>

    twierdzi ze z telefonem wszystko mial spoko, i jemu sie nic nie dzialo

  • 4. Data: 2006-01-30 09:34:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "sarbin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > twierdzi ze z telefonem wszystko mial spoko, i jemu sie nic nie dzialo

    Moze przez przypadek mówi prawde? Ja odkupiłam od kolegi monitor LG,
    pólroczny więc z aktualną jeszcze gwarancją, ktory po 3 dniach zzielenial:-)
    [Przy okazji wielkie pochwały dla firmy LG - poniewaz kumpel nie dal mi
    karty gwarancyjnej bo jej nie mogl znalezc, a jedynie paragon potwierdzający
    zakup. Zadzownilam do Lg, zeby zapytac ile będzie kosztowala naprawa poza
    gwarancją. Pan zapytal o model monitora, gdy mu go podałam stwierdzil, ze
    przeciez on musi byc na gwarancji. Ja na to, ze nie mam karty gwarancyjnej.
    Okazało sie, ze nie musze mieć. Wystarczyl nr seryjny monitora i kopia
    paragonu. Pan z LG pofatygowal sie do mnie do domu, naprawil, nie wzial
    złotówki za naprawe czy fatygę a 2 tygodnie pozniej otrzymalam duplikat
    karty gwarancyjnej z LG. ]

    HaNkA

  • 5. Data: 2006-01-30 11:03:25
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > twierdzi ze z telefonem wszystko mial spoko, i jemu sie nic nie dzialo

    SOS#1 u mnie się tak nie działo. ;)

  • 6. Data: 2006-01-30 17:36:51

    > twierdzi ze z telefonem wszystko mial spoko, i jemu sie nic nie dzialo

    szkoda czasu i nerwów na "gościa" - niestety to ty musisz udowodnić, że wada
    istniała w momencie sprzedaży a nie powstała np. później - np. z powodu
    zużycia.

    gwarancja - chyba łatwiej będzie ci wyegzekwować.

    W.