eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup telefonu.. i maly problem › Re: zakup telefonu.. i maly problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup telefonu.. i maly problem
    Date: Mon, 30 Jan 2006 10:34:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <drkml9$i51$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <drkbv4$aa7$1@news.onet.pl> <drkcii$24j$1@inews.gazeta.pl>
    <drkilh$ps$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzl72.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1138613737 18593 83.30.57.72 (30 Jan 2006 09:35:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jan 2006 09:35:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:363004
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "sarbin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:drkilh$ps$1@news.onet.pl...
    > twierdzi ze z telefonem wszystko mial spoko, i jemu sie nic nie dzialo

    Moze przez przypadek mówi prawde? Ja odkupiłam od kolegi monitor LG,
    pólroczny więc z aktualną jeszcze gwarancją, ktory po 3 dniach zzielenial:-)
    [Przy okazji wielkie pochwały dla firmy LG - poniewaz kumpel nie dal mi
    karty gwarancyjnej bo jej nie mogl znalezc, a jedynie paragon potwierdzający
    zakup. Zadzownilam do Lg, zeby zapytac ile będzie kosztowala naprawa poza
    gwarancją. Pan zapytal o model monitora, gdy mu go podałam stwierdzil, ze
    przeciez on musi byc na gwarancji. Ja na to, ze nie mam karty gwarancyjnej.
    Okazało sie, ze nie musze mieć. Wystarczyl nr seryjny monitora i kopia
    paragonu. Pan z LG pofatygowal sie do mnie do domu, naprawil, nie wzial
    złotówki za naprawe czy fatygę a 2 tygodnie pozniej otrzymalam duplikat
    karty gwarancyjnej z LG. ]

    HaNkA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1