  • 1. Data: 2006-01-29 19:36:19
    Temat: Kancelaria/Prawnikz Poznania potrzebny..
    Od: fly <y...@N...pl>

    Albo jakis ambitny prawnik ;-) ktory poprowadzi sprawe w imieniu okolo
    20 osob poszkodowanych przez sklep internetowy.
    Jezeli ktos zna badz jest prawnikiem z Poznania prosze o kontakt na
    prif. Przedstawie szczegoly sprawy etc..

    Pozdrawiam
    Fly

  • 2. Data: 2006-01-29 23:24:38
    Temat: Re: Kancelaria/Prawnikz Poznania potrzebny..
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    fly napisał(a) :

    > Albo jakis ambitny prawnik ;-) ktory poprowadzi sprawe w imieniu okolo

    Hmmm... może Karolcia?
    No dobra, złośliwy jestem:-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 3. Data: 2006-01-29 23:28:34
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2006 20:36:19 +0100, fly napisał(a):

> [...]
    > Jezeli ktos zna badz jest prawnikiem z Poznania prosze o kontakt na
    > prif. Przedstawie szczegoly sprawy etc..

    Ja mogę pomóc, sporządzić pisma procesowe, udzielić porad itd.
    Reprezentacja w Sądzie jednak odpada, Kancelarii żadnej też nie polecę, bo
    w końcu byłaby to reklama. W razie chęci współpracy proszę o kontakt
    mailowy t...@w...pl

  • 4. Data: 2006-01-29 23:50:28
    Od: fly <y...@N...pl>

    Rafał Święch napisał(a):
> [...]
    > Reprezentacja w Sądzie jednak odpada, Kancelarii żadnej też nie polecę, bo
    > w końcu byłaby to reklama. W razie chęci współpracy proszę o kontakt
    -
    Mozesz mi zareklamowac kilka kancelarii na prif? - wywal NOSPAM z adresu
    Co do dokumentow, to nie problem, chodzi wlasnie o te reprezentacje na
    miejscu - w Poznaniu.

    pozdr.fly