  • 1. Data: 2006-01-29 19:23:35
    Temat: Wycofanie powiadomienia?
    Od: Wojtel1978 <w...@o...pl>

    Witam.

    Dwa dni temu bedac w barze doszło do pyskówki miedzy mna a innych
    kolesiem z mojego osiedla co zakonczylo sie walką w której
    skapitulowałem. Skonczylo sie na kliku siniakach, porozcinanej wardze i
    spuchniętym nosem. Po walce koleś mi groził że mi wjedzie na
    mieszkanie i ze mnie spali. Zglosiłem się na policję i tam złożyłem
    powiadomienie o popełnieniu przestępstwa uszkodzenia ciała oraz gróźb
    karalnych. Miałem robiona obdukcje itp. Wszystko ok ale dziś w sumie
    twarz mnie mniej boli i w sumie to wolałbym to wycofać, lubie spokój a
    koleś mieszka kilka bloków niżej. Co mi radzicie, bo podobno nie da się
    tego odkręcić normalnie, że jest to ścigane z urzędu itp. Szczerze to
    boje się zemsty czy czegoś tam.

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-01-29 19:28:15
    Temat: Re: Wycofanie powiadomienia?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

> [...]
    > skapitulowałem. Skonczylo sie na kliku siniakach, porozcinanej wardze i
    > spuchniętym nosem. Po walce koleś mi groził że mi wjedzie na

    Powiedz lepiej kto zaczął.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-01-29 19:37:23
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz lepiej kto zaczął.

    a czy to cos zmieni?

  • 4. Data: 2006-01-29 19:52:34
    Od: Wojtel1978 <w...@o...pl>

    Interkas napisał(a):
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    Pyskówki on zaczął ale lanie po łebach na serio chyba ja pierwszy go
    udeżyłem butelka z piwem, z tym ze była to reakcja na trzy udezenia w
    tył mojej głowy. W sumie to o butelce dowiedziałem sie dzis od znajomych
    co byli ze mna. Alenie o to chodzi. Da sie to jakoś odkręcić?

  • 5. Data: 2006-01-29 20:41:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wojtel1978 [###w...@o...pl.###] napisał:

    Zakładając, że nie spowodował u Ciebie obrażeń powyżej dni 7-miu, to w
    ogóle podlega to ściganiu z oskarżenia prywatnego, więc przyjdzie Ci
    umorzenie. Groźba karalna jest ścigana na wniosek, więc możesz ów
    wniosek cofnąć. Wniosek może być cofnięty w postępowaniu
    przygotowawczym za zgodą prokuratora, a w postępowaniu sądowym za
    zgodą sądu. Ponowne złożenie wniosku jest niedopuszczalne. To tyle,
    jeśli chodzi o stronę prawną.

    A co do strony technicznej, to myślę, że groźba zemsty będzie
    mniejsza, jeśli nad potencjalnym sprawcę będzie ciążyła obawa
    odwieszenia wyroku w zawieszeniu. Za groźbę karalną do więzienia
    siedzieć nikt go nie wyśle. Dostanie coś w zawiasach, co powinno mu
    pomóc nieco ochłonąć i zastanowić się, zanim komuś innemu da po pysku
    i bedzie groził spaleniem domu.

  • 6. Data: 2006-01-29 21:27:33
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:drj4on$7ut$1@inews.gazeta.pl Wojtel1978 <w...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > twarz mnie mniej boli i w sumie to wolałbym to wycofać, lubie spokój a
    > koleś mieszka kilka bloków niżej. Co mi radzicie
    Idź do niego z kwiatami i flaszką, zaproś go na urodziny/imieniny/rocznicę
    ślubu/na wszystko razem. Będzie fajnie, bo ma blisko, mieszka tylko kilka
    bloków niżej, a ciebie twarz już mniej boli i lubisz spokój.

    --
    Jotte.

  • 7. Data: 2006-01-30 07:27:31
    Od: Wojtel1978 <w...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Zakładając, że nie spowodował u Ciebie obrażeń powyżej dni 7-miu, to w
    > ogóle podlega to ściganiu z oskarżenia prywatnego, więc przyjdzie Ci
    > umorzenie.

    Czyli nie beda nawet wzywać świadków itp? Po prostu na podstawie
    obdukcji, a jest w niej napisane o rozcięciach itp czyli poniżej 7 dni
    to przyślą do mnie zawiadomienie o umorzeniu śledztwa? Czy skoro jest w
    tej samej sprawie wątek straszenia pociągną obie? Zastraszanie bym w
    sumie zostawił jakby (puk puk puk) miał spełnić swoje groźby to będzie
    podkładka, że mnie straszył.

> [...]
    > siedzieć nikt go nie wyśle. Dostanie coś w zawiasach, co powinno mu
    > pomóc nieco ochłonąć i zastanowić się, zanim komuś innemu da po pysku

    Tak patrząc na toz perspektywy kilku dni chyba będę siadał w barze
    najbliżej ściany, bo miejsce z brzegu jest mało bezpieczne, choć nie
    trzeba się przeciskać po piwo.

    To czy mam iść na komendę i powiedzieć, żeby tylko za drugą sprawęgo
    ścigali czy zostawić a oni sami umożą?

  • 8. Data: 2006-01-30 09:27:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wojtel1978 [###w...@o...pl.###] napisał:

> [...]
    > tej samej sprawie wątek straszenia pociągną obie? Zastraszanie bym w
    > sumie zostawił jakby (puk puk puk) miał spełnić swoje groźby to

    Wątek pobicia zostanie umorzony. Pozostanie wątek gróźb i on będzie
    prowadzony.

    > To czy mam iść na komendę i powiedzieć, żeby tylko za drugą sprawęgo
    > ścigali czy zostawić a oni sami umożą?

    Sami sobie dadzą rady.

  • 9. Data: 2006-01-30 11:53:58
    Od: Wojtel1978 <w...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Wątek pobicia zostanie umorzony. Pozostanie wątek gróźb i on będzie
    > prowadzony.

    Na ile procent jest to pewne ze odrzuci to prokurator a nie beda
    najpierw sciagac swiadkow itp?

    > Sami sobie dadzą rady.

    Oby :)

  • 10. Data: 2006-01-30 14:17:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wojtel1978 [###w...@o...pl.###] napisał:

    > Na ile procent jest to pewne ze odrzuci to prokurator a nie beda
    > najpierw sciagac swiadkow itp?

    99,9%. W granicach tzw. błędu, czyli być może ktoś po prostu tego nie
    zauważy, ale wątpię.