  • 1. Data: 2006-01-29 19:00:11
    Temat: Wniosek o dofinansowanie ZPORR3.4 - pomocy!!!
    Od: "Monika" <p...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Wrzucilam temat juz na rozne grupy bo nie wiem na ktora najlepiej.
    W kazdym razie bardzo pilnie potrzebuje skontaktowac sie z kims z rejonow
    Trojmiasta, kto pomoze mi wypelnic wniosek o dofinansowanie dzialanosci
    gospodarczej w ramach ZPORR 3.4. Moze jest jakas firma albo ktos, kto pomoglby
    to zrobic - oczywiscie odplatnie.
    Niestety - Agencja Rozwoju Pomorza w tym nie pomaga a jedynie udziela
    konsultacji co w przypadku tak duzej ilosci dokumentow jest raczej zalosne...

    Z gory dziekuje za informacje lub kontakt w tej sprawie
    Monika