  • 1. Data: 2006-03-23 09:38:07
    Temat: zakup przez internet - bilety autokarowe
    Od: "Daniel H." <d-h(NOSPAM)@o2.pl>

    Witam

    9 dni temu kupilem bilety autokarowe przez internet (zaplacilem karta)
    Ale chcialbym zwrocic te bilety. Czy mam taka mozliwosc?
    Czy ten 10-dniowy zwrot towarow dotyczy jedynie rzeczy materialnych?

    Prosze o szybka pomoc
    Dziekuje i pozdrawiam
    DH

  • 2. Data: 2006-03-23 10:22:07
    Temat: Re: zakup przez internet - bilety autokarowe
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Daniel H. porozsypywal nastepujace haczki:
    > 9 dni temu kupilem bilety autokarowe przez internet (zaplacilem karta)
    > Ale chcialbym zwrocic te bilety. Czy mam taka mozliwosc?
    > Czy ten 10-dniowy zwrot towarow dotyczy jedynie rzeczy materialnych?
    Dotyczy kazdego towaru/uslugi o ile zakupiles jako osoba fizyczna
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-03-23 11:29:49
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości
    > Patrze, patrze a tu Daniel H. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dotyczy kazdego towaru/uslugi o ile zakupiles jako osoba fizyczna

    to przeczytaj ustawe a potem doradzaj :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-23 11:59:19
    Od: "Daniel H." <d-h(NOSPAM)@o2.pl>

    > to przeczytaj ustawe a potem doradzaj :-)

    to jak z tym jest? dzis 9 dzien, wiec mam malo czasu :)

  • 5. Data: 2006-03-23 12:30:35
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości

    > Dotyczy kazdego towaru/uslugi o ile zakupiles jako osoba fizyczna

    Nie kazdego towaru - jesli mnie pamiec nie myli to m.in. wlasnie nie dziala
    to w wypadku biletow

    Jacek

  • 6. Data: 2006-03-23 15:28:19
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dvttcd$c0i$1@inews.gazeta.pl...

    > Dotyczy kazdego towaru/uslugi o ile zakupiles jako osoba fizyczna

    Nie gadaj glupot .

    J.