  • 1. Data: 2006-03-23 08:48:43
    Temat: kontrola
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    W jaki sposób można nasłać na inną firmę kontrolę skarbową? Pewna firma
    zajmuje się naprawą sprzętu RTV a na boku dorabia sobie udostępnianiem
    Internetu. Z rozmowy z jego klientami wynika, że nie wypisuje im żadnych
    faktur, wszystko idzie na lewo. Przypuszczam, iż nie ma zgłoszonego
    odpowiedniego PKD do tej działalności, dodatkowo nie jest zgłoszony jako
    operator telekomunikacyjny w UKE, a facet wywinął taki numer, że szok

  • 2. Data: 2006-03-23 08:53:41
    Temat: Re: kontrola
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > odpowiedniego PKD do tej działalności, dodatkowo nie jest zgłoszony jako
    > operator telekomunikacyjny w UKE, a facet wywinął taki numer, że szok

    Piszesz stosowne pismo do US. Podpisujesz się na nim oczywiśćie. Bo w przypadku
    gdyby wyniki kontroli były inne zakablowany będzie wiedział komu do życi
    nakopać. Tomek

  • 3. Data: 2006-03-23 08:55:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wojtek porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > odpowiedniego PKD do tej działalności, dodatkowo nie jest zgłoszony jako
    > operator telekomunikacyjny w UKE, a facet wywinął taki numer, że szok
    Czemu szok? Bo nie bardzo widze co w tym szokujacego.
    A odpowiadajac na pytanie - po prostu zadzwon do najblizszego urzedu
    skarbowego, tam Ci pomoga
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-03-23 10:49:01
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>

> [...]
    > odpowiedniego PKD do tej działalności, dodatkowo nie jest zgłoszony jako
    > operator telekomunikacyjny w UKE, a facet wywinął taki numer, że szok

    Donosiciel ?

  • 5. Data: 2006-03-23 10:58:50
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Miałem zamontowany legalnie sprzęt do wifi, gościu mi go zdemontował i
    zostawił pod domem, a zamontował swój. Moi klienci pozostali bez internetu.
    I to mnie wkur....ło.
    Działa nielegalnie i mysle, że pora z tym skończyć

  • 6. Data: 2006-03-23 11:04:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:

> [...]
    > I to mnie wkur....ło.
    > Działa nielegalnie i mysle, że pora z tym skończyć

    Zacznij od złożenia zawiadomienia na policji.

    M.

  • 7. Data: 2006-03-23 11:09:36
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    <Dick> napisał(a):

    > Donosiciel ?

    Typowo polskie myślenie. Pomyślałeś chociaż przez chwilę o pojęciu
    uczciwa konkurencja? Taka, która nie rozlicza się z US i prowadzi
    działalność na lewo na pewno nie jest uczciwą. A może po prostu
    wszystkie firmy powinny zejść do szarej strefy i wtedy będą wyrównane
    szanse.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 8. Data: 2006-03-23 11:23:23
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>

> [...]
    > działalność na lewo na pewno nie jest uczciwą. A może po prostu
    > wszystkie firmy powinny zejść do szarej strefy i wtedy będą wyrównane

    To chyba nie jest normalne rozwiazanie, jak każdy obwywatel widząc
    sąsiada, kolegę, bądź brata, który sprzeda coś na allegro, pojedzie taksówką
    bez licznika, czy nawet udostępni swój internet poleci do urzędu na skargę ?
    To ustawy powinny regulować zycie w taki sposób, zeby ludzie wychodzili
    z szarej strefy, chociażby ostatnia możliwość związana z płaceniem ZUS-u
    na poziomie 250 PLN dla osoby zakładającej firmę.

    Oczywiście to temat rzeka, i nie ma jasnej granicy kiedy ktoś
    przegina pałę a kiedy nie, post był tak napisany, że we mnie
    wzudził takie a nie inne emocje.

    Nie chcę rozstrzygać kto ma rację (pewnie autor listu),
    ale jeżeli juz chce tak zrobić to o co tu pytać ?
    telefon do urzędu : nazywam sie pan Kowlaski i do widzenia.
    A zreszta co do ukrywania własnej tożsamości, jeżli
    doszłoby do kontroli to gość wiedziałby natychmiast
    kto go podkablował.

    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2006-03-23 11:27:23
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>

    >Zacznij od złożenia zawiadomienia na policji.

    Dokładnie tak, w takiej sytuacji przecież to tak oczywiste,
    że przestaje rozumieć Twój problem z urzędem skarbowym.
    No chyba, że też działasz na identycznej zasadzie.

  • 10. Data: 2006-03-23 11:32:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    <Dick> wrote:

    > Dokładnie tak, w takiej sytuacji przecież to tak oczywiste,
    > że przestaje rozumieć Twój problem z urzędem skarbowym.
    > No chyba, że też działasz na identycznej zasadzie.

    Jeśli w okolicy jest jakiś łobuz, to IMHO warto go udupić pod każdym
    legalnie możliwym kątem.