  • 1. Data: 2006-03-23 09:37:17
    Temat: Rachunki
    Od: "TROL" <m...@t...pl>

    Wczoraj dostałęm z miejskiego zakładu gazownicta trzy rachunki za zużyty gaz
    : za ostatni kwartał i dwa kolejne za dwa poprzednie półrocza w sumie koło
    300zł.
    Moje pytanie czy w związku z tak późnym dostarczenie owych rachunków mogę
    domagać się jakichś zniżek a nawet nie oplacać tych kwot?

  • 2. Data: 2006-03-23 10:22:53
    Temat: Re: Rachunki
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu TROL porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Moje pytanie czy w związku z tak późnym dostarczenie owych rachunków mogę
    > domagać się jakichś zniżek a nawet nie oplacać tych kwot?
    LOL
    Mozesz wyslac karte z podziekowaniami ze przez kilka miesiecy miales
    nieoprocentowana pozyczke w wysokosci 300zl.
    Wiecej w archiwum
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl