  • Data: 2003-10-24 22:22:58
    Temat: zakup oryginału na umowa o kup-sprz
    Od: "Tequilla" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    kupiłem oryginalny program (zapakowany nierejestrowany) od człowieka który
    nie ma możliwości faktury wystawić ponieważ nie prowadzi żadnej działalności
    program ten został wygrany przez niego w konkursie,

    ja natomiast chcę uzywac ten program w firmie i wrzucic go do wydatków

    jaka umowę musze znim spisać czy wystarczy umowa kupna i sprzedaży i czy
    musze gdzies w jakiś urzędach to zgłaszać or sth

    pozdrawiam