  • 1. Data: 2007-10-04 16:54:17
    Temat: Re: zakup mieszkania - co ja mogę? długie
    Od: "kiki" <k...@n...pl>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:ffifu0$b50$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "jętek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Widziały gały co brały ?

    kolego szanowny nie pitol bo nie znasz całej sprawy, a wykazujesz się
    mądrością wprost z forum onetu.

    Zaufaj mi i uwierz, że niestety gały nie widziały, a nie widziały nie
    dlatego, że nie chciały. Zbliża sie poprostu termin odbiorów i jestem ciekaw
    czy mogę się "postawic". Es claro?

  • 2. Data: 2007-10-04 18:07:29
    Od: jętek <h...@h...pl>

    dzięki za odpowiedź

  • 3. Data: 2007-10-22 09:59:24
    Temat: zakup mieszkania - co ja mogę? długie
    Od: "jętek" <...@...pl>

    Witam,

    uprzejmie prosze o poradę.

    Charakterystyka sytuacji:
    Zakupiłem nowe mieszkanie (przelane wszystkie raty), umowa przedwstępna
    (nienotarialna) od SM. Wczoraj byłem obejrzeć mieszkanie i mam zastrzeżenia:

    łazienka (3,8 m2):
    - piecyk gazowy jest tak zainstalowany, że u góry jest 70 cm a pod spodem
    nie ma możliwości wykorzystania powierzchni (co przy 3,8m jest problemem).
    Rura spalinowa jest tak umieszczona prawie jak w Alternatywach 4 tzn. w
    konsekwencji tak niskiego zawieszenia pieca od sufitu dzieli ją 30 cm - jak
    taka rura 110mm wygląda każdy wie. Do tego wlot do komina spalinowego jest
    wysokościowo obniżony w stosunku do wentylacji - obraz nedzy i rozpaczy.

    kuchnia:
    - wodomierz w kuchni - ale OK niech bedzie. Jest tak ustwiony wysokościowo,
    że nie postawię w tym miejscu ani szafki ani lodówki poprostu przerwa w
    zabudowie kuchennej.

    - pokój ściana (do zabudowy) dłuzsza o 30 cm od projektowej.

    Przyjmując, że inspektor odbierze taki stan, co ja mogę? Płacę kupę kasy i
    musze oglądać rury i liczniki?

    Prosze WAS o wskazówki jak przymusić SM, aby przynajmniej przesuneła piec
    wyżej - wtedy rura też będzie wyżej jakoś od dołu sam zamaskuję, aby
    przenieść wodomierz o 50 cm wybić nową dziuplę i niech odczytujacy stanie na
    krześle, aby zajrzeć ponad szafkę. Myslę, że nie są wygórowane wymagania.

    SM jaka jest każdy wie, proszę o pomoc.

  • 4. Data: 2007-10-22 15:34:31
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

> [...]
    > Zakupiłem nowe mieszkanie (przelane wszystkie raty), umowa przedwstępna
    > (nienotarialna) od SM. Wczoraj byłem obejrzeć mieszkanie i mam
    Widziały gały co brały ?

  • 5. Data: 2007-10-22 17:56:58
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    Zawsze przed przekazaniem kluczy jest odbiór techniczny lokalu na którym
    zgłaszasz
    do protokołu wszystkie usterki a wtym źle postawione ściany (ukośnie, w
    innym miejscu),
    krzywe kąty, niedorobione tynki (krzywe, chropowate, grube), porysowane
    szyby, niepoziomą szlichtę,
    brak podłaczonych gniazdek elektrycznych, błędy w hydraulice itd...

    zbyszek