  • 1. Data: 2007-10-22 07:14:48
    Temat: [SONDA] Czy BYLY minister sprawiedliwosci bedzie mieć powodzenie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    wśrod wspołwięźniow ?

    TAK/ NIE

    :-)

  • 2. Data: 2007-10-22 12:40:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffhikq$8p6$1@inews.gazeta.pl...
    > wśrod wspołwięźniow ?

    Taki ładny chłopak?:-) Na pewno bedzie rozrywany :P

    HaNkA

  • 3. Data: 2007-10-23 05:45:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffhikq$8p6$1@inews.gazeta.pl...
    > wśrod wspołwięźniow ?
    >
    > TAK/ NIE

    Ty chyba masz obsesję, skonsultuj się z lekarzem.

  • 4. Data: 2007-10-23 07:18:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ffhikq$8p6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty chyba masz obsesję, skonsultuj się z lekarzem.

    nie obsesje a wielka radosc z powodu wyniku wyborow.

  • 5. Data: 2007-10-23 07:19:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    .pl> napisał w

    > nie obsesje a wielka radosc z powodu wyniku wyborow.

    poszukaj na youtube film IV rp reaktywacja i sie zastanow kto si
    epowinien leczyc

  • 6. Data: 2007-10-23 16:25:09
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:ffk1pj$e2u$1@news.onet.pl...

    > Ty chyba masz obsesję, skonsultuj się z lekarzem.

    Z g...a bata nie ukręcisz. Żaden lekarz nic nie zrobi z przemusiowym
    nibymózgiem;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-10-23 20:25:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ffk1pj$e2u$1@news.onet.pl...

    > Z g...a bata nie ukręcisz. Żaden lekarz nic nie zrobi z przemusiowym
    > nibymózgiem;))

    jak sie wyswietli osttanich twoich 100 posto wpisanych na te grupe to
    wytwarza to doskonaly obraz typowego wyborcy pisu ...

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...