  • 1. Data: 2007-10-21 21:53:24
    Temat: cisza wyborcza a wstepne wyniki
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    tak przypadkiem sprawdzajac poczte przez www przeczytalem sobie "pierwsze
    wyniki" na portalu o2 okolo 22.15 - dostanie ktos po uszach?

    pozdrowki
    p.g.

  • 2. Data: 2007-10-21 21:59:04
    Temat: Re: cisza wyborcza a wstepne wyniki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > tak przypadkiem sprawdzajac poczte przez www przeczytalem sobie "pierwsze
    > wyniki" na portalu o2 okolo 22.15 - dostanie ktos po uszach?

    Jeśli ktoś złoży stosowne zawiadomienie, to tak. Pytanie, czy
    zarchiwizowałeś te dane.

  • 3. Data: 2007-10-21 22:31:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > tak przypadkiem sprawdzajac poczte przez www przeczytalem sobie "pierwsze
    > wyniki" na portalu o2 okolo 22.15 - dostanie ktos po uszach?

    pytanie, czy napewno były wysłane o 22.15 bo dochodzi jeszcze kwestia czasu
    serwera... być może były wysłane np. o 22.55 a godzina, która widnieje w
    wiadomości jest tylko wynikiem błędu serwera. wiadomości z mojego serwera
    mają dla przykładu czas "godzina minus jeden" ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2007-10-21 23:23:07
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > pytanie, czy napewno by?y wys?ane o 22.15 bo dochodzi jeszcze kwestia
    > czasu serwera... byae mo?e by?y wys?ane np. o 22.55 a godzina, która
    > widnieje w wiadomo?ci jest tylko wynikiem b??du serwera. wiadomo?ci z
    > mojego serwera maj? dla przyk?adu czas "godzina minus jeden" ;)

    ogladalem o 22.15 :) myslisz, ze to bylo jakies zagiecie czasoprzestrzeni,
    ktos wyslal o 22.55 a pojawilo sie o 22.00 (joke)

  • 5. Data: 2007-10-21 23:23:39
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Jeśli ktoś złoży stosowne zawiadomienie, to tak. Pytanie, czy
    > zarchiwizowałeś te dane.

    eee, nie bylo takiej potrzeby, zreszta nie wpadlem na to, ze szybko sciagna

  • 6. Data: 2007-10-21 23:52:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisal w wiadomosci

    > ogladalem o 22.15 :) myslisz, ze to bylo jakies zagiecie czasoprzestrzeni,
    > ktos wyslal o 22.55 a pojawilo sie o 22.00 (joke)

    Kto wie. Czy o2 publikuje moze wynki totolotka? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-10-22 00:04:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisal w wiadomosci

    > ogladalem o 22.15 :) myslisz, ze to bylo jakies zagiecie czasoprzestrzeni,
    > ktos wyslal o 22.55 a pojawilo sie o 22.00 (joke)

    aa to nie mam pojecia, myslalem ze chodzi o maila....

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.