    From: "Aldik" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakładanie własnej firmy
    Date: Sat, 5 Oct 2002 12:54:48 +0200

    Witam grupę

    Przepraszam, jeśli to już było. Muszę założyć jednoosobową firmę. Gdzie w
    internecie znajdę jakieś praktyczne informacje na ten temat? Chodzi nie
    tylko o to, co krok po kroku należy zrobić (to mniej więcej wiem) ale na
    przykład jakiś wykaz branż, praktyczne podpowiedzi itd. Szukałam po swojemu,
    ale najwidoczniej nie tak jak trzeba, bo nic nie znalazłam :-(
    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam serdecznie

    Aldik

    -- Dla świata jesteś nikim, ale dla kogoś możesz być całym światem.