  • Data: 2007-12-11 13:30:57
    Temat: wyszukiwarka internetowa - co mozna a co nie?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przypuśćmy, że chciałbym stworzyć własną wyszukiwarkę
    książek. Podstawowe dane o książkach zbierałaby ona
    (mechanizm) ze stron www wydawnictw, a inne dane o każdej
    książce (pozwalające na szybkie jej odnalezienie)
    byłyby dopisywane 'ręcznie'.
    Na stronie wyszukiwarki wyświetlałyby się informacje
    o książkach i linki prowadzące do stron wydawnictw
    i ew. miniaturki okładek. nic więcej. zero komerchy.

    Na ile jest to w zgodzie z prawem?

    Czy wiele się zmienia jeśli byłaby tam rónież
    oferta mojej firmy tematycznie związana z książkami?

    Lub dalej idąc reklamy i linki sponsorowane?

    Gdzie jest ta granica legalności?

    Zauważyłem, że np. wyszukiwarka images.google.com
    nie wyswietla reklam ani linków sponsorowanych.

    Piotr