  • Data: 2007-12-12 08:32:40
    Temat: Re: wyszukiwarka internetowa - co mozna a co nie?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 05:51:42 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > No jeśli te "podstawowe dane o książce" pobrane ze stron wydawnictwa to
    > będzie np. ich opis czy minirecenzja to ja bym nie zrywał.

    Jeśli klikniesz w link to zobaczysz, że jest to wyszukiwarka ogłoszeń
    motoryzacyjnych. Ogłoszenie takie nie jest utworem, natomiast baza
    ogłoszeń oczywiście jest bazą w rozumieniu stosownej ustawy. Zatem
    przysługuje jej ochrona na zasadach tam określonych, ale i można
    korzystać ze zgromadzonych danych w sposób dozwolony ustawą.
    Czego np. QXL za cholerę nie chce zrozumieć. Ja się śmieję, ale ludzie
    mają stresa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/