  • Data: 2007-12-12 07:39:12
    Temat: Re: wyszukiwarka internetowa - co mozna a co nie?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-12-2007 o 23:35:09 industrial <i...@o...eu> napisał:

    > Możesz zrobić taką wyszukiwarkę.
    > Z zastrzeżeniem: jeśli kopiujesz jakieś większe partie tekstu, musisz
    > określić czy nie stanowią przedmiotu ochrony z punktu widzenia prawa
    > autorskiego. To dotyczy np. recenzji itd.

    również z wyświetlaniem reklam na stronie wyszukiwarki?

    czy zmienia się coś jeśli wyszukiwarka umożliwia
    porównywanie przedmiotów i np. na podstawie zebranych
    danych ocenia je, generuje ranking?
    chodzi mi o to, że np. ktoś może sobie tego nie zyczyć
    ponieważ po jawnym porównaniu jego wytworu z wytworami
    konkurencyjnymi widoczne będzie, że jego produkt jest
    gorszy, co może zniechęcić do zakupu potencjalnych klientów.

    mam jeszcze wątpliwości co do obrazków - miniaturek.
    jak widzi to prawo autorskie? mozna wyświetlać miniaturkę
    zdjęcia przedmiotu/okładki książki itp.?

    Piotr