    From: "Tomasz Jurek" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyrok nakazowy jeszcze raz ale inaczej
    Date: Mon, 6 Dec 2004 13:03:26 +0100

    Właśnie dostałem (podobnie jak kolega nieco wcześniej) wyrok sądu grodzkiego
    (nie przyjąłem mandatu bo policjant był sam, w prywatnym samochodzie, po
    zmroku, poza miastem i sprowokował mnie do złamania przepisów ruchu
    dorgowego - tzn. wyprzedzenia pojazdu którym się poruszał :).

    Wyrok dostarczono poleconym po 2 miesiącach i nie zapytano mnie o zdanie. Do
    pracy spóźniełem się tego dnia 30minut, co oznacza że tyle zajęło temu ...
    wpisanie moich danych do swojego nedznego kajetu (specjalnie zwolnił kiedy
    powiedziałem że śpieszę się do pracy) dzięki czemu mało nie straciłem roboty
    (jestem lektorem w szkole językowej i nie mogę się spóźniać bo ludzie na
    mnie czekają).

    jeśli ktoś z was wie jak się zachować albo czego nie robić w takiej sytuacji
    proszę o info. Poza tym zastanawiam się jak powinno wyglądać pismo "sprzeciw
    do wyroku" w tym wypadku, bo podawany wcześniej dotyczy roszczeń
    wynikających z umów, rękojmi lub o zapłątę czynszu.

    pozdrawiam,
    TJ