  • 1. Data: 2005-05-16 08:56:19
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu
    Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl>

    Witam,

    W umowie najmu mam napisane ze okresy wypowiedzenia wynosi 3 miesiace. Ja
    chce wypowiedzec umowe w 1 miesiac, poniewaz wlasciciel zaczal sobie na
    parkingu budowac nowy budynek i nie mam gdzie stawiac samochodu. Wyznaczyl
    mi miejsca w innym miejscu ale na tych miejscach srednio 2 razy w tygodniu
    ktos rozwala stojace samochody bo niestety nie ma tam miejsca. Jakie sa moje
    szanse na wygranie sprawy? Oczywiscie wlasciciel budynku nie zgadza sie na
    wypowiedzenie 2 miesieczne tylko 3miesieczne

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-16 16:02:20
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu
    Od: "marek" <m...@h...pl>

    na czym polega 3-miesieczne wypowiedzenie? na tym ze koles chce za te 3
    miesiace pieniadze!
    podipsales umowe, jestes nia zwiazany, nie przeskoczysz tego
    ale jak chcesz miec go z glowy, zaplac mu za 3 miesiace wypowiedzenia i
    mozesz sie wyniesc na drugi dzien!!
    a ten koles nie moze do konca okresu wypowiedzenia nikomu tego lokalu
    wynajac, bo mozesz chciec spedzic w nim np ostatni weekend!
    czasem uwazaj co podpisujesz :)
    pzdr
    marko i kasiek :P

  • 3. Data: 2005-05-16 19:49:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > szanse na wygranie sprawy? Oczywiscie wlasciciel budynku nie zgadza sie na
    > wypowiedzenie 2 miesieczne tylko 3miesieczne

    Czy w umowie najmu jest cokolwiek napisane o miejscach parkingowych?

    M.