  • 11. Data: 2008-09-04 15:42:42
    Temat: Re: wypowiedzenie ubezpieczenia OC
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:g9ouin$n3a$1@inews.gazeta.pl...

    > że minęło 30 dni od podpisania umowy i do miesiąca mam czas na zapłacenie
    > II raty (bo tak sobie rozłożył poprzedni właściciel)
    > przy czym z nieco ponad 300zl które gość płacił wyszło im po przeliczeniu
    > 960zl

    Polisa konczy się 3.10 a druga rata nie jest zapłacona?

  • 12. Data: 2008-09-04 18:33:11
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@t...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:g9ouin$n3a$1@inews.gazeta.pl...

    > Polisa konczy się 3.10 a druga rata nie jest zapłacona?

    Druga rata wlasnie ma platnosc do 3.10 - pierwsza rata czyli polowa
    policy wazna do 3.10

  • 13. Data: 2008-09-04 19:49:02
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Marcin pisze:

    > Druga rata wlasnie ma platnosc do 3.10 - pierwsza rata czyli polowa
    > policy wazna do 3.10

    Platnosc raty do waznosci polisy nie ma nic do rzeczy. OC zazwyczaj
    zawierane jest na rok i na ten okres jest wazne i nie ma tutaj znaczenia
    w jaki sposob jest ona placona. Napisz dokladnie do kiedy wazna jest
    polisa OC

    Jacek Kustra

  • 14. Data: 2008-09-04 20:07:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin w <news:g9p9mf$ifc$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > pierwsza rata czyli polowa policy wazna do 3.10

    Może się zdecyduj w końcu, albo przestań zawracać głowę, płać i płacz!

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2008-09-04 20:17:09
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    castrol pisze:

> [...]
    > zawierane jest na rok i na ten okres jest wazne i nie ma tutaj znaczenia
    > w jaki sposob jest ona placona. Napisz dokladnie do kiedy wazna jest

    do kwietnia 2008

  • 16. Data: 2008-09-04 21:48:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin wrote:

    > do kwietnia 2008

    czy 2009?

  • 17. Data: 2008-09-05 05:36:31
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    witek pisze:

    > czy 2009?

    jeszcze raz przeprawszam, ostatnio mam natłok roboty i mózg sie powoli
    wyłącza :/
    kwiecien 2009

  • 18. Data: 2008-09-05 05:45:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin wrote:

    > jeszcze raz przeprawszam, ostatnio mam natłok roboty i mózg sie powoli
    > wyłącza :/
    > kwiecien 2009

    no to masz oc do kwietnia 2009.
    niezapomnij go tylko przed tym terminem wypowiedziec bo bedziesz mial do
    kwietnia 2010

  • 19. Data: 2008-09-05 22:14:20
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam!
    >
    > jakiś czas temu zakupiłem samochód, ale poprzedni właściciel nie
    > wypowiedział umowy z PZU (ubezpieczenie OC), chciałem wypowiedzieć
    > umowę dzisiaj, ale miła pani powiedziała mi że jestem spóźniony o 3 dni
    > (sic!) bo minęło 30 dni od podpisania umowy i już się nie da złożyć
    > wypowiedzenia. Czy istnieje jakiś sposób aby to obejść??

    Tak. Sprzedaj samochód komuś z rodziny i wypowiedz OC.

    M.