  • 1. Data: 2008-09-03 12:11:05
    Temat: zakup upgrade programu
    Od: "tch" <t...@o...pl>

    Stary temat legalność programu. skad mogę wiedziec ze przysługuje mogę sobie
    kupić wyższą wersję taniej? bo chyba informacja od sptzrdawcy nie jest
    podstawa prawną? W licencji starego Adobe oczywiscie nic nie ma

  • 2. Data: 2008-09-03 14:15:21
    Temat: Re: zakup upgrade programu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2008 14:11:05 +0200, tch napisał(a):

    > Stary temat legalność programu. skad mogę wiedziec ze przysługuje mogę sobie
    > kupić wyższą wersję taniej? bo chyba informacja od sptzrdawcy nie jest
    > podstawa prawną? W licencji starego Adobe oczywiscie nic nie ma

    Przeczytać licencję nowego?

  • 3. Data: 2008-09-03 15:15:56
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Wrz, 14:11, "tch" <t...@o...pl> wrote:
    > Stary temat legalność programu. skad mogę wiedziec ze przysługuje mogę sobie
    > kupić wyższą wersję taniej?  bo chyba informacja  od sptzrdawcy nie jest
    > podstawa prawną?  W licencji starego Adobe oczywiscie nic nie ma

    Przecinki i kropki by sie przydalo kupic bo chyba sie skonczyly.
    Informacja od sprzedawcy jest wiazaca. Nawet jak kiwnie glowa.