  • 1. Data: 2008-09-03 17:15:32
    Temat: sprawa reklamacji telewizora Panasonic
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Witam, od jakiegos czasu zauwazylem ze mam problem z wyjsciem hdmi w
    panasonic 42thpv8p.
    dzwoniac do panasonic polska dostalem numer do serwisu w szczecinie, tam tez
    zadzwonilem

    po telefonie do serwisu sprawa wyglada tak (nieciekawie)

    facet twierdzi ze telewizora nie mozna podlaczac poprzez wyjscie hdmi do
    komputera bo to nie monitor,
    zebym korzystal sobie teraz z chinche (kino domowe)

    ze obciazy mnie kosztami na pewno naparawy bo telewizor podlaczylem do
    komputera i on to sobie zapamieta i na pewno mi ta usterke znajdzie

    chwile temu znowu do mine dzwonil i informowal mnie ze znalazl zapis w
    instrukcji ze nie jest przewidziana mozliwosc podpiecia komputera do tv, a
    ja natomiast znalazlem zem ozna popdiac ze zgodnym sprzetem.

    straszyl mnie ze nie naprawi mi tego i obciazy mnie na bank kosztmai
    byl bardzo niemily,

    jednym slowem wyszlo ze panasonic to szit i nie warto go kupowac?????

    co moge w tej sprawie zrobic?

  • 2. Data: 2008-09-03 17:39:16
    Temat: Re: sprawa reklamacji telewizora Panasonic
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    bartek napisal:
    > jednym slowem wyszlo ze panasonic to szit i nie warto go kupowac?????
    > co moge w tej sprawie zrobic?

    jezeli chcesz korzystac z prawa do gwarancji to sprawdz co na ten temat mowi
    instrukcja obslugi - egzemplarz ktory otrzymales razem ze sprzetem i bedziesz
    wiedzial co mogles a czego nie...

    jednym slowem wyszlo ze zaczyna sie od instrukcji, zwlaszcza jezeli nie
    jest sie pewnym, zas calej firmy tego kalibru ja bym do tego nie mieszal

    z tego co wiem (ale wglebiac sie nie wglebialem) podlaczenie czegokolwiek
    do hdmi w normalnych warunkach uszkodzeniem sprzetu nie powinno skutkowac

    a samych problemow szukalbym raczej w fakcie ze tv raczej wyswietla tylko
    pewne konkretne rozdzielczosci sygnalow jak np. 480i60, 720p60, 1080i60 1080p60
    i jezeli tego nie dostaje to obrazu nie bedzie

    btw. model sprzetu ktory podales chyba nie istnieje...

  • 3. Data: 2008-09-03 18:04:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Wrz, 19:15, "bartek" <f...@w...pl> wrote:

    > dzwoniac do panasonic polska dostalem numer do serwisu w szczecinie, tam tez
    > zadzwonilem

    Serwis Panasonica w Szczecnie - pewnie Zurit na ul. Chopina?

    Odrazu pisze ze to paraodia a nie serwis :( Znajdz serwis w
    Stargardzie Szczecińskim, lub gdziekolwiek indziej - ble nie Zurit ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2008-09-03 18:08:05
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    tak dokladnie ten,
    no tak myslalem facet dzwonil do mnie jeszcze po pracy
    i mowil ze znalazl mi w instrukcji ze niby nie mozna ja nie znalazlem..
    chory jakis
    a wrecz poje.........

    panasonic 42thpv8p

    f.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2008-09-03 19:08:38
    Od: gacek <g...@w...pl>

    bartek wrote:
    > Witam, od jakiegos czasu zauwazylem ze mam problem z wyjsciem hdmi w
    > panasonic 42thpv8p.
    [...]
    > jednym slowem wyszlo ze panasonic to szit i nie warto go kupowac?????

    to chyba rodzice ten telewizor kupowali, wiec moze niech oni zajma sie
    reklamacja.

    w ogole z takimi typami sie nie dyskutuje. Jesli twierdzi ze uszkodziles
    telewizor podlaczajac komputer - to niech ci to da na pismie.

    gacek

  • 6. Data: 2008-09-04 00:53:10
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po telefonie do serwisu sprawa wyglada tak (nieciekawie)
    > facet twierdzi ze telewizora nie mozna podlaczac poprzez wyjscie hdmi do

    No tak, widzę, że w Szczecinie jest tylko jeden serwis, to może być problem.
    Zadzwoń do obsługi klienta jeszcze raz ( (022) 33 81 111 ) opisz sytuację i
    spytaj co dalej.
    Oczywiście bzdurą jest twierdzenie, ze nie można podłączać TV do komputera.
    Faktycznie jakieś 20-25 lat temu wczesne komputery domowe typu C64 czy ZX
    Spectrum w jakiś dziwny sposób psuły ówczesne telewizory made in
    Poland/Hungary/CCCP itd I faktycznie wśród starsi "serwisanci", którzy poza
    Rubina daleko mentalnie nie wyszli, cały czas uważają, że podłączenie
    komputera czy konsoli to TV może spowodować uszkodzenie.

    A tak w ogole to opisz te problem z HDMI na jakimś forum typu
    hdtvpolska.com, bo może to nic wielkiego?

    --
    Max