  • 1. Data: 2008-09-03 15:47:46
    Temat: wypowiedzenie ubezpieczenia OC
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    Witam!

    jakiś czas temu zakupiłem samochód, ale poprzedni właściciel nie
    wypowiedział umowy z PZU (ubezpieczenie OC), chciałem wypowiedzieć
    umowę dzisiaj, ale miła pani powiedziała mi że jestem spóźniony o 3 dni
    (sic!) bo minęło 30 dni od podpisania umowy i już się nie da złożyć
    wypowiedzenia. Czy istnieje jakiś sposób aby to obejść??

    Chodzi o to, że ubezpieczenie w PZU (1 rata) będzie kosztowało więcej
    niż ubezpieczenie gdzie indziej na rok ;/

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-09-03 16:08:26
    Temat: Re: wypowiedzenie ubezpieczenia OC
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:g9mbk0$gkd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wypowiedzenia. Czy istnieje jakiś sposób aby to obejść??
    >
    > Chodzi o to, że ubezpieczenie w PZU (1 rata) będzie kosztowało więcej niż

    Kiedy konczy sie ( zakończyła się ) ważność polisy?

  • 3. Data: 2008-09-03 17:25:58
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@t...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:g9mbk0$gkd$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiedy konczy sie ( zakończyła się ) ważność polisy?

    3.09.2008

  • 4. Data: 2008-09-03 17:57:30
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    Marcin pisze:
> [...]

    sorry, był błąd w poprzedniej wiadomości polisa ważna do 3.10.2008

  • 5. Data: 2008-09-03 18:17:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9mbk0$gkd$1@inews.gazeta.pl Marcin
    <m...@t...gmail.com> pisze:

> [...]
    > wypowiedzenia. Czy istnieje jakiś sposób aby to obejść??
    > Chodzi o to, że ubezpieczenie w PZU (1 rata) będzie kosztowało więcej niż
    Zob: ustawa o obowiązkowych ubezpieczeniach komunikacyjnych (...) art. 31.
    Przejąłeś prawa i obowiązki zbywcy.
    Jesteś zatem szczęśliwym ubezpieczonym w PZU. ;)))
    Współczuję.
    Możesz spróbować powalczyć o zapłatę jedynie takiej części składki jaka
    odpowiada okresowi w jakim z ubezpieczenia korzystałeś, czyli za te ~2
    miesiące (mnie się udało).
    No i pewnie zrobią rekalkulację.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-09-03 18:35:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin w <news:g9mj78$e1d$2@inews.gazeta.pl>:

    > sorry, był błąd w poprzedniej wiadomości polisa ważna do 3.10.2008

    Jeden termin wypowiedzenia przegapiłeś (ten 30 dniowy), ale masz zaraz
    drugi...

    Składaj wypowiedzenie umowy (choćby jutro), bierz potwierdzenie, że
    powiadomiłeś (z zaznaczona datą), i najpóźniej 3.10.2008 zawrzyj umowę
    z wybranym TU, z datą od 4.10.2008.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-09-03 21:36:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > sorry, był błąd w poprzedniej wiadomości polisa ważna do 3.10.2008

    To luuuzik

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2008-09-04 14:41:22
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    *piotr'ek* pisze:

    > To luuuzik

    no nie bardzo przeliczyli ładnie stawkę i nie ma możliwości wypowiedzenia ;/

  • 9. Data: 2008-09-04 14:52:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin w <news:g9os3p$c59$1@inews.gazeta.pl>:

    > no nie bardzo przeliczyli ładnie stawkę i nie ma możliwości wypowiedzenia ;/

    I jak uzasadnili fakt, że nie możesz złożyć wypowiedzenia?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2008-09-04 15:23:28
    Od: Marcin <m...@t...gmail.com>

    'Tom N' pisze:

    > I jak uzasadnili fakt, że nie możesz złożyć wypowiedzenia?

    że minęło 30 dni od podpisania umowy i do miesiąca mam czas na
    zapłacenie II raty (bo tak sobie rozłożył poprzedni właściciel)
    przy czym z nieco ponad 300zl które gość płacił wyszło im po
    przeliczeniu 960zl