    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie a zwolnienie lekarskie, i urlop
    Date: Thu, 30 Jul 2009 19:35:29 +0200

    Witam.

    Za jakiś czas nabędę prawo do emerytury górniczej po przepracowaniu 25 lat w
    górnictwie. Żeby ją uzyskać, muszę złożyć wypowiedzenie w pracy.
    Wypowiedzenie w takim przypadku trwa 90 dni. I tu pytanko - Czy jeśli w
    czasie trwania tego wypowiedzenia będę miał zwolnienie lekarskie, to czy
    okres wypowiedzenia będzie o to zwolnienie przedłużony?
    I drugie pytanie. Załóżmy, że prawo do emerytury nabędę we wrześniu. W takim
    przypadku - gdybym oid razu od września na tą emeryturę przeszedł, mam prawo
    do 3/4 rocznego urlopu. Ale jak dodam ten okres wypowiedzenia, to już będzie
    cały rok, więc powinien mi przysługiwać cały urlop. Jak to z tym jest?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.
    Acha. Na razie pytam tylko teoeretycznie. Prawo nabywam za rok :)