eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyplata odszkodowania OC z"Alianz"-4 miesiace i jeszcze nie koniec(odzial Lodz) › wyplata odszkodowania OC z"Alianz"-4 miesiace i jeszcze nie koniec(odzial Lodz)
  • Data: 2003-04-03 16:37:25
    Temat: wyplata odszkodowania OC z"Alianz"-4 miesiace i jeszcze nie koniec(odzial Lodz)
    Od: Robert Michalik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jesli jestem wlascicielem samochodu a mam wbite zajecie komornicze za ZUS to
    odszkodowanie za szkode powinno trafic do ZUS czy do mnie."Alianz" wyslal
    zapytanie do ZUS i pieniadze przeslal na ich konto. Moje informacje(KODEKS
    POSTEPOWANIA CYWILNEGO Art.831 p1). Czy ktos moze potwierdzic ze
    odszkodowania nie podlegaja zajeciom komorniczym?