  • Data: 2011-03-08 13:00:50
    Temat: wynajem mieszkania w myśl nowych przepisów
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam pytanie, z tego co wiem, w myśl od niedawna obowiązujących przepisów,
    mających chronić prawa właściciela, właściciel od wynajmujących może zażądać
    oświadczenia poświadczonego notarialnie, o tym, że w razie czego mają się
    gdzie wyprowadzić i że właściciel tego drugiego mieszkania się na to zgadza

    jeśli coś pokręciłem to proszę o poprawienie

    no i teraz mam pytania

    czy to oświadczenie się jakoś fachowo nazywa, ktoś ma, lub gdzieś w sieci
    jest dostępny jego wzór?

    kolejne pytanie, to czy już były jakieś sprawy o eksmisje z tym
    oświadczeniem w roli głównej?

    o ile mnie pamięć nie myli to chyba nie wszyscy zaznajomieni z tematem
    wierzyli w prawną moc takiego oświadczenia, które miało skrócić do minimum
    kłopoty właściciela z nieuczciwym wynajmującym

    pytam bo chcę wynająć mieszkanie i nie wiem czy jest o co kopie kruszyć czy
    nie, umowa oczywiście będzie podpisana i podatek odprowadzany, bo wiem że to
    są rygory, które należy spełnić, aby zminimalizować ewentualne straty