  • Data: 2004-07-11 16:56:32
    Temat: wykupłem mieszkanie od gminy
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Wykupiłem mieszkanie od gminy-jeszcze spłacam raty.Mam zapis w akcie
    notarialnym ,że lokal może być przeznaczony jedynie na cele mieszkaniowe,gdyż
    inaczej stracę bonifikatę .Chcę oddac w najem to mieszkanie (i tu mam
    wątpliwośc odnośnie celu),żastrzegając sobie w umowie ,że tylko w celu
    mieszkania.Muszę oddać to mieszkanie w najem ,gdyż otrzymałem pracę z dala od
    mojego mieszkania i nie będę z niego korzystać, a przecież puste nie będzie
    stało.Bardzo proszę o pomoc czy mogę to zrobić? Może jakieś propozycje? Czy jak
    bym chciał je sprzedać,to jest sytuacja podobna? Pozdrawiam