    From: "barts" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wykroczenie drogowe, sprawa sad grodzki, pomocy !!!
    Date: 26 Feb 2007 11:45:38 -0800

    witam
    sprawa wyglada tak, pewnego dnia za szyba pech chcial i zepsul sie mi
    samochod, pozostawilem zepchnelem go na chodnik gdzie pech chcial ze
    byl znak zakaz parkowania, po powrocie i paru godzinach gdy wrocilem
    aby scholowac auto zauwazylem jakis swistek za szyba, dzialajac pod
    wplywem impulsu wyzucilem nie czytajac, jak sie pozniej okazalo byl
    to mandat za zle parkowanie 100zł od strazy miejskiej. po paru
    miesiacach do mojego szefa przychodzi pismo z sadu grodzkiego z tego
    wzgledu auto sluzbowe, podaje link do skanu pisma :
    http://opencom.grandhost.pl/x/pismo.JPG
    nie dostalem zadnego innego upomnienia w tej sprawie, mam pytanie do
    wasz szanownych grupowiczow czy to jest zgodne z prawem? i czy
    probowac sie odwolac od tego czy lepiej zaplacic i dac sobie spokoj,
    mojego nazwiska nie ma w tym pismie tylko szefa ale to nonsens bo jego
    tam nie bylo.
    pozdrawiam