  • Data: 2007-02-26 20:50:57
    Temat: Re: wykroczenie drogowe, sprawa sad grodzki, pomocy !!!
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barts" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1172519138.695469.134200@q2g2000cwa.googlegroup
    s.com...

    po paru
    miesiacach do mojego szefa przychodzi pismo z sadu grodzkiego z tego
    wzgledu auto sluzbowe, podaje link do skanu pisma :
    http://opencom.grandhost.pl/x/pismo.JPG
    nie dostalem zadnego innego upomnienia w tej sprawie, mam pytanie do
    wasz szanownych grupowiczow czy to jest zgodne z prawem?

    A czemu ma bys niezgodne?

    i czy
    probowac sie odwolac od tego czy lepiej zaplacic i dac sobie spokoj,
    mojego nazwiska nie ma w tym pismie tylko szefa ale to nonsens bo jego
    tam nie bylo.

    Rozumiem, ze sad mial isc do bieglego jasnowidza i ustalic, ze to Ty
    kierowales cudzym autem?
    Po prostu - albo dac szefowi kase na grzywne, ktora w zasadzie jest Twoja
    grzywna - i tak wolnosciowych kar za wykroczenia nigdzie sie nie odnotowuje,
    albo wniesc sprzeciw,przyznac sie, ze to Ty kierowales i sprawa zostanie
    skierowana na rozprawe. Pewnie taka sama bedzie kara a moga dojsc koszty.

    PS. To zanieczyszczenie publicznego miejsca to chodzi o to, ze wyrzuciles
    swistek zza wycieraczki????

    Pozdrawiam
    SDD