  • 11. Data: 2011-05-08 20:18:10
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa- dylematy
    Od: "iza" <i...@u...o2.pl>

    news:iq6ig4$2df$1@inews.gazeta.pl...
    > Kwestia tej papy jest włąśnie niepokojąca. Po pierwsze łatwo o pożar. Po
    > drugie po prostu się od chodzenia niszczy.

    własnie to mnie nurtuje najbardziej. Ale wywnioskowałam, że nie mozna tego
    zakazać.
    iza

  • 12. Data: 2011-05-08 21:07:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "iza" <i...@u...o2.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:iq6ig4$2df$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > własnie to mnie nurtuje najbardziej. Ale wywnioskowałam, że nie mozna
    > tego zakazać.

    Moim zdaniem można. Grilowanie na dachu powoduje nie tylko zagrożenie
    pożarowe ale i uszkodzenie mienia. jedno i drugie jest wykroczeniem.

  • 13. Data: 2011-05-08 21:10:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "iza" <i...@u...o2.pl> napisał

    > własnie to mnie nurtuje najbardziej. Ale wywnioskowałam, że nie
    > mozna tego zakazać.

    Ależ oczywiście że można! Każdy współwłaściciel ma prawo korzystać z
    części wspólnych, ale zgodnie z ich przeznaczeniem. I nie ma prawa
    wspólnej własności dewastować.

  • 14. Data: 2011-05-09 21:22:31
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Użytkownik "Odziumito" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Ludzie maja na dachu korty tenisowe boiska i baseny, nie widze powodu zeby
    > zakazac grillowania. trzeba by tylko cos na tej qrwa mac "PAPIE" polozyc
    > normalnego co sie w cywilizowanych krajach kladzie coby dach byl
    > uzyteczny.

    I cała wspólnota ma ponieść koszty dodatkowego zabezpieczenia dachu bo komuś
    zachciało się grila tam urządzać?

  • 15. Data: 2011-05-10 05:48:48
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-09 23:22, Użytkownik Dąbrowski napisał:

    > I cała wspólnota ma ponieść koszty dodatkowego zabezpieczenia dachu bo
    > komuś zachciało się grila tam urządzać?

    Nie od dzisiaj wiadomo że jak biedaka nie stać na domek z ogródkiem
    ani nawet na działkę to będzie kombinował z grillem na dachu lub
    balkonie. Brak pieniędzy idzie razem z brakiem rozumu.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-05-10 06:58:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Nie od dzisiaj wiadomo że jak biedaka nie stać na domek z ogródkiem
    > ani nawet na działkę to będzie kombinował z grillem na dachu lub
    > balkonie. Brak pieniędzy idzie razem z brakiem rozumu.

    Ale co Ty chcesz ? Bardzo fajny pomysł tylko nieuzgodniony

  • 17. Data: 2011-05-10 07:16:24
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-10 08:58, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Ale co Ty chcesz ? Bardzo fajny pomysł tylko nieuzgodniony

    Dla idioty bardzo fajny, dla jego sąsiadów nie koniecznie.
    Ale nie każdy to jest w stanie zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-05-10 07:36:40
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-08 22:18, iza pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > własnie to mnie nurtuje najbardziej. Ale wywnioskowałam, że nie mozna tego
    > zakazać.

    IMHO kretynizm grilującego. Przepisu jako takiego chyba nie ma
    (ewentualnie coś z ppoż na siłę można dopasować) za to dość powszechną
    praktyką jest umieszczanie stosownych zapisów w regulaminie porządku
    domowego czy czegoś w ten deseń uchwalanego przez wspólnotę. Biorąc pod
    uwagę że to lokator, a nie właściciel, to zacząłbym od poważnej rozmowy
    z właścicielem mieszkania. Lokator mu się zwinie, a to on razem z
    pozostałymi będzie remontować dach. Do tego zwyczajnie zamknąć wyjścia
    na dach (podpierając to stosowną uchwałą wspólnoty regulującą dostęp tam).

    --
    MZ

  • 19. Data: 2011-05-10 10:08:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Dla idioty bardzo fajny, dla jego sąsiadów nie koniecznie.
    > Ale nie każdy to jest w stanie zrozumieć.

    Na razie to Ty nie rozumiesz że ktoś w ogóle może czegoś chcieć. Z takimi
    właśnie ludźmi jest problem a nie z tymi co czegoś chcą.

  • 20. Data: 2011-05-10 10:55:02
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-10 12:08, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Na razie to Ty nie rozumiesz że ktoś w ogóle może czegoś chcieć. Z
    > takimi właśnie ludźmi jest problem a nie z tymi co czegoś chcą.

    Rozumiem że ktoś może czegoś chcieć.
    Nie rozumiem jeśli to coś wykracza poza ramy dobrego zachowania,
    przyzwoitości i prawa. I problemy są właśnie z takimi którzy
    usiłują innym udowodnić że mają prawo do robienia grilla na dachu
    bo akurat maja taki kaprys.