  • Data: 2006-05-01 01:31:47
    Temat: wojsko i malzenstwo
    Od: taz0 <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie niewiem czy uzyskam na tym forum odpowiedz, ale zaryzykuje.
    Wiec mam 24 lata 10 czewca biore slub. Ja i moja przyszla zona
    spodziewamy sie dziecka (jest w 4 smiesiacu ciazy) ja jestem odroczony
    od wojska do ostatniego maja (odroczenie na podstawie trudnej sytuacji
    rodzinnej). Moja przyszla zona jeszcze poki co pracuje ale chce isc
    chorowac a pozniej na maciezynski. Ja pracuje i mam dosc dobra prace,
    ktorej niechcial bym stracic. Czy mimo tego ze bede zonaty i bede sie
    spodziewal dziecka moga mnie powolac do odbycia zasadniczej sluzby
    wojskowej? Dodatkowo opiekuje sie matka u ktorej stwierdzono raka
    przeszla operacje i zakonczyla chemioterapie a obecnie jest w trakcie
    radioterapi a ja jestem jedyna osoba ktora moze sie nia zajac bo nie ma
    nikogo blisko z rodziny. Prosze o udzielenie mi odpowiedzi jak to jest
    jesli ktos sie orientuje jak to jest i ewentualnie co zrobic zeby nie
    isc do wojska do ktorego wcale nie czuje potrzeby wybrania sie.

    dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam