    From: "Marko_Polo" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wojsko a DG
    Date: Sun, 20 Mar 2005 23:04:06 +0100
    Sender: marko_polo@uzytkownicy_idg

    Witam.
    Mam problem. Dla mnie on nie jest mały, gdyż przez wojsko mam bardzo
    skomplikowane życie. Mianowicie sprawa wygląda następująco. Swego czasu
    byłem bezrobotnym więc chciałem za wczasu "odrobić" swoje i mieć wojsko z
    głowy. Jednak w WKU wtedy mi powiedziano, że dla ochotników nie ma
    przydziałów. Udało mi się z czasem otworzyć działalność gospodarczą i teraz
    to w zasadzie ja utrzymuję rodziców no i siebie. Jednak WKU się po mnie w
    sierpniu upomniało. Jedyne co mi przyszło wtedy do głowy to nauka i tak
    zaczołem zaocznie policealne studium. Działalność fajnie się rozwija, jednak
    chciałbym ją rozszeżyć. Lecz to bez dodatkowego kapitału jest nie możliwe.
    Myślałem nad kredytem jednak z powodu wojska nie mam szans go uzyskać. W
    związku z tym moje pytanie jest następujące: Czy jest jakaś możliwość aby
    WKU przeniosło mnie do rezerwy?? Nie chce tracić DG i teraz też nie mam
    zamiaru iść od woja. Czy są jakieś przepisy które to umożliwiają? Dodam, że
    gdybym mógł rozwinąć bardziej działalność to wtedy zatrudniłbym kilka osób.
    Pozdrawiam
    Maw2be