  • Data: 2005-03-21 11:03:45
    Temat: Re: wojsko a DG
    Od: "LuK" <l...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Mam problem. Dla mnie on nie jest mały, gdyż przez wojsko mam
    bardzo........
    <ciach>

    moze załatwiaj sobie D kategorie?

    Kiedyś na komisji wojskowej pani doktor spytała się dlaczego mam "żółte"
    oczy. A ja mówie, że mam tak od urodzenia, np. jak się przeziębie czy
    zachoruje to białko w oczach lekko zmienia kolor. Pokazałem jakieś wyniki,
    że mam coś tam w krwi podwyższone i dostałem kat D. Normalnie to jestem w
    100% zdrowy(z takim czymś się urodziłem), wojsko takich nie bierze :) Dziwne
    ale prawdziwe.
    Teraz też mam DG i niewyobrażam sobie co by było jakbym miał kat A.

    pozdrawiam i życze powodzenia :)
    luk