  • Data: 2005-04-09 11:03:47
    Temat: wojsko
    Od: "szukajacy" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dostalem w piatek i glupio zrobilem, bo odebralem, a wlasciwie moj ojciec
    odebral karteczke z wku. jest tam takie zdanie: "wzywa sie .....bla bla
    bla.....w celu POWOLANIE DO SLUZBY WOJSKOWEJ" czy im juz szajba totalnie
    odbila?! Jestem studentem 1 roku a oni mi takie gowno do domu przysylaja,
    tego majorzyne marnego najchetniej zmieszal bym z blotem...tak nienawidze
    wojska i sie go bardzo boje - zrobie wszystko zeby tam sie nie znalezc...
    Tyle, ze ta karteczka troszke mnie przeraza - czy ktos juz cos takiego
    dostal ? Co nalezy zrobic by dali spokoj czlowiekowi, oprocz oczywiscie
    odbycia jakiejkolwiek sluzby... Czy jak zalatawie sobie na szybko papierki
    ze mam plaskostopie albo jestem alergik to czy uznaja to te zielone ludziki?

    ps. prosze podejsc do mojego posta powaznie - naprawde zalezy mi na waszyzch
    poradach, bo sam juz nei wiem co robic i co sie dzieje....

    pozdrawiam