  • Data: 2008-10-03 11:49:20
    Temat: wojna z poczta polska
    Od: " ja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    w ciagu miesiaca ,jeden z oddzialow poczty polskiej gdzie nadawalam przesylki
    polecone zagubil 3 z nich!!!!!!!! mam juz tego dosc ,raz mi przyznali za
    zgubienie takiej przesylki (za 4 zl) -60 zł -bo tyle chcialam ,teraz wiem ze
    moge zadac 50 krotnosc ,wiec jak te przesylki polecone kosztowaly po 4,30
    zł-to zazadam po 200 zl za kazda. Tam pracuja zlodzieje ,niech nie wviskaja
    kitu o zaginieciu przesylki w transporcie!!!!!!!!!! malo tego chce na ten
    oddzial zlozyc donos -zeby ktos (kto?) ich nadzorujacy zrobil tam kontrole,
    jaki to bedzie podmiot? niewazne ile place za znaczek czy 2.50 czy 11.50 -ma
    dojsc bo to ich praca .