  • Data: 2008-10-03 12:00:56
    Temat: Re: wojna z poczta polska
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja pisze:
    > i jeszcze jedno, na jakiej podstawie podejmuja decyzje o kwocie zwrotu/? w
    > moich przesylkach bylo rekodzielo dlatego chce max ,zobaczymy ile dadza...

    Oddają tyle, ile żądasz, ale nie więcej niż wspomniane 110zł. Wynika
    to z przepisów, już nie pamiętam których, nie chce mi się szukać. Jak
    wysyłasz coś cennego, to powinieneś to dodatkowo ubezpieczyć.

    Ponadto odszkodowanie nie ma na celu wyrównanie szkód. Możesz zażądać
    110zł odszkodowania za wysłaną czystą kartkę papieru i nie będzie to
    niezgodne z prawem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz