  • Data: 2008-10-04 19:21:30
    Temat: Re: wojna z poczta polska
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja pisze:
    > witam,
    > w ciagu miesiaca ,jeden z oddzialow poczty polskiej gdzie nadawalam przesylki
    > polecone zagubil 3 z nich!!!!!!!!

    Bywa. Firma duża to i możliwość wpadki wzrasta. A jak dodamy rotację
    oraz standardy pracowników to dziwne, że jeszcze coś w ogóle dochodzi.

    > Tam pracuja zlodzieje ,niech nie wviskaja kitu o zaginieciu przesylki w
    > transporcie!!!!!!!!!!

    Co wynika tego co skrobnąłem powyżej.
    A skąd mają wiedzieć gdzie zniknęła. Polecony to hurt, może zniknąć na
    urzędzie A, a zauważy to urząd B albo i C. W życiu nie dojdziesz momentu
    zniknięcia.

    > niewazne ile place za znaczek czy 2.50 czy 11.50 -ma dojsc bo to ich
    praca

    A jak dodamy do tego, że w jednym z kolejnych wspomniałaś, że zależy ci
    na twojej pracy, to przestań sztucznie oszczędzać i wysyłaj to
    wartościowym. Podaj minimalną wartość dopłać 1zł i W ŻYCIU ci nie
    zginie, bo za taką przesyłkę ludzie są odpowiedzialni imiennie.

    Nie jestem nijak związany z pocztą, tylko dziwi mnie narzekanie na coś
    co kosztuje 1 zł.

    BogdanKa