  • Data: 2008-10-03 12:34:12
    Temat: Re: wojna z poczta polska
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > W takim razie znalezienie urzedu pocztowego, ktory gubi trzy na cztery
    > przesylki moze byc zyla zlota ;)

    Widzisz, dałem Ci właśnie pomysł na biznes :)

    A odnośnie skarg: już samo zgłoszenie reklamacji jest zgłoszeniem
    skargi. Ty dostajesz odszkodowanie, a co dalej poczta z tym robi, to już
    jej sprawa.

    Wysyłałem wieleset przesyłek poleconych, i muszę przyznać, że poczta
    nie wypada źle pod względem zaginięć - są to może wielkości rzędu
    promila. Dla odmiany ćwiczyłem inposta, i co prawda nie zgubił mi listu
    poleconego (ale zwykły już tak), ale za to baaaaaaaaardzoooooooo długo
    je dostarczał, nawet do 2 tygodni.

    A że gdzieś tam januszek wyśle 10 listów i mu 3 listy poczta zgubi,
    jest to możliwe. Można przyjąć, że rozkład zaginięcia listów jest
    rozkładem normalnym i zwykle w urzędzie gubi się X listów na rok, w
    niektórych 0 listów, a w niektórych 10 * X, w tym akurat 3 januszka :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz