  • Data: 2003-08-11 11:00:27
    Temat: wniosek o wymianę prawa jazdy
    Od: "AP" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wymieniam prawo jazdy, bo 3 lata temu zmieniłam nazwisko i ciągle jeżdżę na
    prawku ze
    starym nazwiskiem.
    Ale we wniosku, który właśnie sobie w domku wypełniam, nie ma pozycji:
    - wydanie uprawnienia ze względu na zmianę danych w nim zawartych,
    jest tylko:
    - wymiana prawa jazdy na podstawie art. 150 ustawy.
    Czy mogę zaznaczyć tę opcję i jakby pominąć fakt, że prawdziwym powodem
    zmiany jest zmiana danych? Oczywiście wniosek wypełniam na nowe nazwisko.
    Pozdrawiam, z góry dziękując za pomoc!
    Ania P.