  • 61. Data: 2011-03-04 11:43:40
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-04 10:02, KRZYZAK pisze:
    > Bzdura. Kazdy jest uprawniony do kazdej informacji, o ile prawo takiej
    > informacji nie chroni. A skokow w bok nie chroni. I to by bylo na tyle...

    Prawo chroni prywatność.
    Więc to Ty bzdurzysz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 62. Data: 2011-03-04 12:34:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 12:22, Andrzej Ława pisze:

    > Aha. Czyli mogę siebie podsłuchiwać, podglądać, szperać w twoich
    > pamiętnikach, notatkach i dokumentach. Fajnie. Przyda się.

    Krzyżak twierdzi jednak że tylko jak zostaniesz jego mężem. ;)

    --
    spp

  • 63. Data: 2011-03-04 12:52:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 13:34, spp pisze:

    > Krzyżak twierdzi jednak że tylko jak zostaniesz jego mężem. ;)

    No prawda, zapomniałem, że dla niego żona jest własnością męża, podobnie
    jak mieszkanie ;->

  • 64. Data: 2011-03-04 13:23:38
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 4 Mar, 13:52, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No prawda, zapomnia em, e dla niego ona jest w asno ci m a, podobnie
    > jak mieszkanie ;->

    Zamiast podstawy prawnej projekcje Andrzeja. Typowe...

    PS
    Moze jeszcze facet ma telefonicznie zapowiadac wczesniejsze przybycie
    do wlasnego domu, zeby czasem nie uzyskal nieuprawnionej informacji o
    fikolkach z monterem kablowki? ;>

  • 65. Data: 2011-03-04 13:29:41
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <cc79c74e-8a49-456a-94f6-
    d89ce0481abe@t16g2000vbi.googlegroups.com>, k...@g...com says...>

> [...]
    > Moze jeszcze facet ma telefonicznie zapowiadac wczesniejsze przybycie
    > do wlasnego domu, zeby czasem nie uzyskal nieuprawnionej informacji o

    Krzyzak, masz racje, ale daj chlopcom sie posmiac i nacieszyc.

    Ignorance is bliss.

  • 66. Data: 2011-03-04 13:30:39
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 14:23, KRZYZAK pisze:

> [...]
    > Moze jeszcze facet ma telefonicznie zapowiadac wczesniejsze przybycie
    > do wlasnego domu, zeby czasem nie uzyskal nieuprawnionej informacji o

    Dla tępaka/kapusia/szpiegusia/naziolka nie ma różnicy pomiędzy wejściem
    do mieszkania, a tajnym podglądaniem jego lokatorów...

  • 67. Data: 2011-03-04 13:40:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 14:29, Leszek pisze:
    > In article <cc79c74e-8a49-456a-94f6-
    > d89ce0481abe@t16g2000vbi.googlegroups.com>, k...@g...com says...>

    > Krzyzak, masz racje, ale daj chlopcom sie posmiac i nacieszyc.
    >
    > Ignorance is bliss.

    Dajcie sobie buzi. A potem niech żaden z was nie ma pretensji, jak ktoś
    to wrzuci na youtube - w końcu podgląd wg. was jest legalny.

  • 68. Data: 2011-03-04 13:57:09
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <ikqq3m$69g$2@inews.gazeta.pl>,
    a...@l...SPAM_PRECZ.com says...>

    > Dajcie sobie buzi. A potem niech zaden z was nie ma pretensji, jak ktos
    > to wrzuci na youtube - w koncu podglad wg. was jest legalny.

    Jesli ktorego z nas zona zaniesie takie zdjecie do sadu, to nie tylko
    uznane to zostanie jako dowod w sprawie, ale co gorsza bedziemy mieli
    potezne szanse na orzeczenie winy. Naszej.

  • 69. Data: 2011-03-04 13:58:02
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 4 Mar, 14:30, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Dla t paka/kapusia/szpiegusia/naziolka nie ma r nicy pomi dzy wej ciem
    > do mieszkania, a tajnym podgl daniem jego lokator w...

    Spokojnie, to tylko grupa dyskusyjna. Jak nie potrafisz znalezc
    podstawy prawnej dla swojej tezy to po prostu idz sie przewietrz.
    Projekcje i inwektywy nie tylko nie maskuja Twojej nieudolnosci, ale
    cie osmieszaja.

    BTW - masz wyrazne problemy z logika. Nie mowimy o sposobie zdobycia
    informacji, tylko o samej informacji.
    Podany przez ciebie przepis mowi o informacji do ktorej ktos nie jest
    uprawniony. Trzeba wiec najpierw ustalic, czy maz jest uprawniony do
    informacji o schadzce z monterem, czy nie.
    Moze nie jest, bo przeciez mozna smialo zalozyc, ze zona chcialaby ten
    fakt utrzymac w tajemnicy i niewatpliwie bzykanie pozostaje w sferze
    prywatnosci.

  • 70. Data: 2011-03-04 14:07:55
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 14:57, Leszek pisze:

    > Jesli ktorego z nas zona zaniesie takie zdjecie do sadu, to nie tylko
    > uznane to zostanie jako dowod w sprawie, ale co gorsza bedziemy mieli
    > potezne szanse na orzeczenie winy. Naszej.

    Bo w polskim systemie prawnym nielegalnie uzyskane dowody są dopuszczalne.

    Biorąc pod uwagę mentalność takich osób jak ty czy krzyżak - nie jest to
    dobre, bo zachęca do nielegalnych działań różne szuje liczące na
    pobłażliwość sądu.

    Z drugiej strony system amerykański powoduje ryzyko wywinięcia się kogoś
    od odpowiedzialności z powodu technicznego kruczka (dowód zdobyty z
    nawet drobnym naruszeniem procedury, typu literówka w nakazie przeszukania).