eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produktwimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produkt
  • Data: 2003-01-17 10:49:49
    Temat: wimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produkt
    Od: "Tequila" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    w marcu konczy mi sie roczna gwarancja na nagrywarke LG 24X. Przed swietami
    zglosilem wade do serwisu, usuneli wade, jednak na krotko. po nagraniu 8
    plytek nagrywarka znow odmowila posluszenstwa. w karcie gwarancyjnej
    napisali ze "Nabywcy przysluguje prawo wymiany sprzetu na nowy lub zwrot
    ceny zakupu, jezeli w okresie gwarancji ASS (serwis) dokona CZTERECH napraw,
    a sprzet bedzie nadal wykazywal wady uniemozliwiajace jego uzytkowanie
    zgodnie z przeznaczeniem".
    Jezeli oddam teraz ja do serwisu, i znowu nie bedzie dzialac, jesli wady
    beda sie powtarzac, byc moze nie zdaze reklamowac 4 razy i po uplywie
    gwarancji zostane bez nagrywarki. czy moge sie teraz domagac wymiany na nowa
    nagrywarke lub zwrot pieniedzy (druga opcja bardziej mi pasuje)? jak to sie
    ma do nowych przepisow?
    dziekuje za odpowiedzi. Prosze o jak najszybsza odpowiedz.
    pozdrawiam, tequila

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1