eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produktRe: wimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produkt
  • Data: 2003-01-17 13:00:05
    Temat: Re: wimiana lub zwrot pieniedzy za wadliwy produkt
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tequila napisa_(a):
    > Jezeli oddam teraz ja do serwisu, i znowu nie bedzie dzialac, jesli wady
    > beda sie powtarzac, byc moze nie zdaze reklamowac 4 razy i po uplywie
    > gwarancji zostane bez nagrywarki. czy moge sie teraz domagac wymiany na nowa
    > nagrywarke lub zwrot pieniedzy (druga opcja bardziej mi pasuje)? jak to sie
    > ma do nowych przepisow?

    Nowe przepisy dotyczą rzeczy kupionych po 1 stycznia 2003 (nie mówiąc o
    tym, że na ich podstawie pieniędzy raczej nie odzyskasz :( ).
    Zgłoś wadę z tytułu rękojmi - u sprzedawcy (jak rozumiem nie minął
    jeszcze rok od sprzedaży), możesz żądać wymiany na wolną od wad,
    obniżenia ceny lub
    odstąpić od umowy. Przy tym ostatnim, przy pierwszej reklamacji (z
    rękojmi) sprzedawca może usunąć wadę (z zasadzie wymiana), więc żeby
    skutecznie odzyskać pieniądze musisz zareklamować do marca ponownie -
    możesz nie zdążyć. Dlatego najlepsze będzie żądanie wymiany (art.561
    kc).

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1