  • Data: 2005-03-04 19:58:20
    Temat: wejscie policji po 22, co teraz?
    Od: LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    idąc dalej tropem
    czy jesli dajmy na to policji otworzylem drzwi bo jestem milym czlowiekiem
    oni weszli
    zobaczyli ze woda sie nie leje (dotyczy zalania)
    nastpenie wylegitymowali mnie i spisali
    hmmmm przyjechali do awarii pralki, u mnie bylo sucho juz od jakis 2-3
    godzin
    dodam ze bylo to po 22.00
    czy moge sie odwolywac
    nie chce byc gdzies spisywany i traktowany jak pospolity "zbir"
    jak powinno brzmiec takie odwolanie i gdzie z tym isc