eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony › wczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomir" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony
    Date: Fri, 9 Sep 2005 16:59:29 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: t...@p...onet.pl@chello084010069086.chello.pl
    Message-ID: <dfs7ul$dk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010069086.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1126277909 436 84.10.69.86 (9 Sep 2005 14:58:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Sep 2005 14:58:29 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:326008
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam! To moj pierwszy post tutaj, ale jak trwoga to do Boga :)
    Potrzebuje pomocy. Sprawa jest zagmatwana i trudna wiec bez wiedzy
    prawniczej chyba sie nie obejdzie. W przyszlym tyg. bede dzwonil do
    Federacji Konsumentow ale moze tu ktos cos bedzie wiedzial.

    1. Na poczatku roku podpisalem z UPC umowe na czas okreslony (12mies) na
    Chello Light. Od prawie dwoch miechow regularnie wystepuja problemy z
    dostepem do netu (sa dni, ze chodzi ok, ale sa dni, ze sie cos pierdzieli i
    sa przerwy w dostepie). Kilka razy zglaszalem awarie i mimo dwukrotnej
    wymiany modemow, mimo kilkukrotnych wizyt serwisantow caly czas to samo. 30
    wrzesnia zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz. Ale w sumie mam dosyc
    walki z UPC i chcialbym rozwiazac umowe.
    Czy w zwiazku z nienalezytym wykonaniem uslugi przez UPC mam szanse na
    rezygnacje z umowy bez ponoszenia kar za jej zerwanie???

    2. Chcialbym tez podziekowac UPC za telewizje (choc ta akurat chodzi dobrze
    ale mam dosc UPC). Mam u nich pelen abonament i C+ Multiplex.
    Jakis miesiac, dwa temu zadzwonili do mnie i zaproponowali w promocji
    dodatkowo HBO za jakies tam grosze. Skorzystalem z oferty. Zamowienie i
    wszelkie sprawy z tym zwiazane byly zalatwione przez telefon. Nic nie
    podpisywalem.
    UPC twierdzi, ze w przypadku rezygnacji z TV bede musial zaplacic kare za
    rezygnacje z HBO bo byla to promocja.
    Czy w zwiazku z tym, ze nie poinformowali mnie o karach w przypadku
    rezygnacji, ani o tym, ze zobowiazuje sie do rocznego oplacania HBO i nie
    otrzymalem regulaminu moge zerwac umowe bez ponoszenia kar?

    ---------------------------------------------
    Pozdrawiam
    Tomir Miotke
    http://tomirek.fotogalerie.pl/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1