eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie długuuznanie długu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uznanie długu
    Date: Sat, 26 Nov 2005 21:54:55 +0000
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <dmalj6$58j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bkt64.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1133042087 5395 83.28.187.64 (26 Nov 2005 21:54:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Nov 2005 21:54:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (X11/20051025)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:345475
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Od jakiegoś czasu TP ma zwyczaj dzwonić do abonentów którzy nie
    uregulowali rachunków na czas (m.in. do mnie, zdarza się mieć lekkie
    opóźnienie) z pytaniem "Nie zapłacił pan faktury xxxx w wysokości xxx
    zł. Czy mógłbym wiedzieć dlaczego?".

    Pytanie jest idiotyczne, i właśnie zastanawiam się, czy nie chodzi o
    "wyłudzenie" przyznania się do długu?. Czy jeżeli chodziłoby o fakturę
    która zbliża się do przedawnienia, czy tłumaczenie w stylu "eee, wie pan
    mieliśmy trudności, ale zapłacimy niedługo" (oczywiście nagrane) mogłoby
    być traktowane jako uznanie długu i przez to przerywające bieg
    przedawnienia?.

    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1