    From: GT! <c...@m...sig>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: utrata zdrowia w wyniku pracy a renta
    Date: Sun, 7 Nov 2004 11:38:16 +0100
    Sender: c...@m...sig

    Witam,

    Moja mama (50 lat) pracuje w banku na stanowisku gdzie bardzo duzo pisze
    dlugopisem (czy olowkiem, niewazne). Pracuje tam od ponad 15 lat. Ostatnio
    narzekala na bole lokcia. Po wizycie u lekarza dowiedziala sie, ze ma tzw
    "Lokiec tenisisty" czyli nieodwracalne uszkodzenie lokcia (czy jakos tak).
    Uraz powoduje bol w lokciu przy podnoszeniu przedmiotow takich jak szklanka
    herbaty.
    Moje pytanie jest takie: Czy moze ubiegac sie o rente? Czy ma szanse na
    odszkodowanie z powodu utraty zdrowia w wyniku wykonywanej pracy?

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl