  • 21. Data: 2010-03-26 20:32:12
    Temat: Re: utrata prawa jazdy
    Od: "n...@g...pl" <m...@p...fm>

    > Wiesz dlaczego w więzieniach jest więcej kierujących rowerem pod wpływem
    > niż samochodem, pomimo że logika wskazuje że powinno być odwrotnie ?
    > Bo ci złapani na rowerze nie mieli pieniędzy na samochód ale i nie
    > mieli na dobrego adwokata.
    > Szukaj dobrego albo niech znajomy zmienia zawód.

    Możesz więc jakiegoś polecić?
    Warszawa / Mazowieckie

  • 22. Data: 2010-03-26 20:54:41
    Od: "n...@g...pl" <m...@p...fm>

    > Znam takiego ktory od momentu stluczki do uprawomocnienia sie wyroku
    > jezdzil 3 lata legalnie.
    >
    > Z tym ze pamietaj: "co sie odwlecze to nie uciecze"

    12 miesiecy odwlec... zeby zamknąć sprawy kredytowe, czyli moc zarabiać zeby
    spłacać...
    Pozniej można zmieniać zawód i ponsić kare (zasłużoną badz nie - nie mnie
    oceniać).

  • 23. Data: 2010-03-26 21:31:48
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Madrzejszy od radia. nabazgrału:

    > W Farszawce mozesz byc pewien ze kazdy cie wydyma a gowno zrobi.

    To w twojej miejscowości, a pytania dotyczyło stolicy.

    --
    tbr

  • 24. Data: 2010-03-26 23:25:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > Nie karm śmiecia. Sam zdechnie ;)

    plonk
    do szamba klocki pucowac

  • 25. Data: 2010-03-27 04:29:03
    Od: "n...@g...pl" <m...@p...fm>

    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/trybunal-konstytu
    cyjny/postanowienie;z;dnia;2009-05-05,s,2,09,4356,or
    zeczenie.html

    W tym orzeczeniu Trybunał konstytucyjny stwierdza, że rowerzysci nie powinni
    być surowiej karani niż kierowcy ->
    rozumiem to w ten sposób, że jeżeli kierowcy samochodu zabiera się prawo
    jazdy na samochód i inne pojazdy mechaniczne to wymiar kary powinien być
    taki sam w wypadku rowerzysty i zabraniac kierowania takimi samymi pojazdami
    jak to na ktorym popełnił przestępstwo.
    TK nakazuje opracować nowe "przepisy" ale nie wskazuje ich brzmienia.

    Jak wykorzystać to orzeczenie broniac się w sądzie?

  • 26. Data: 2010-03-27 06:46:13
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Tiber pisze:
    > Silly, silly Madrzejszy od radia. nabazgrału:

    > To w twojej miejscowości, a pytania dotyczyło stolicy.

    Stolycy powiadasz
    :):):)

    te wasza Stolyce to powinni juz dawno zaorac.

  • 27. Data: 2010-03-27 10:03:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...
    > Nie masz racji - wg. prawa o ruchu drogowym kierowanie a prowadzenie
    > to coś innego. "jazda" samochodem, rowerem czy innym pojazdem to
    > kierowanie. A w szczególności prowadzący rower jest pieszym:
    >
    > "za pieszego uważa się również osobę prowadzącą,
    > ciągnącą lub pchającą rower, motorower, motocykl, wózek dziecięcy,
    > podręczny lub inwalidzki,"

    To powiedz jakim cudem dalszy znajomy dostał wyrok za "prowadzenie roweru w
    stanie nietrzeźwym"? Przecież za to nie powinien dostać kary.

  • 28. Data: 2010-03-27 10:35:29
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 11:03, qwerty pisze:

    > To powiedz jakim cudem dalszy znajomy dostał wyrok za "prowadzenie
    > roweru w stanie nietrzeźwym"? Przecież za to nie powinien dostać kary.

    Jechał na nim?

    --
    spp

  • 29. Data: 2010-03-27 10:51:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010, qwerty wrote:

    > Użytkownik "n...@g...pl" <m...@p...fm> napisał

    > To jest to samo.

    Zależy od zastosowanej ustawy.

    "Prowadzenie roweru" to jest mały pikuś w porównaniu z np. "prowadzeniem
    działalności gospodarczej", dla której istnieje co najmniej siedem
    *RÓZNYCH* definicji ustawowych.
    Przykładowo można prowadzić DG w rozumieniu Ordynacji Podatkowej
    i ustawy o VAT, jednocześnie nie prowadząc jej w rozumieniu przepisów
    o ZUS, podatku dochodowym i - co ciekawsze - przepisów o prowadzeniu
    DG :P oraz Kodeksu Cywilnego (przykładem takiego "prowadzenia" jest
    np. wynajmowanie mieszkania, nie zaliczonego do majątku DG).

    I bądź tu mądry :>

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2010-03-27 11:51:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jechał na nim?

    Jechał na nim, ale jak wcześniej napisałem sędzia powiedział "prowadzenie
    roweru". Sprawa z przed kilku lat, więc może wtedy było inaczej.